Heippa :)

Nyt tulee kerralla sitten ostoksia joista suurin osa on ostettu tämän vuoden alku puolella ALE-myynneistä. Mutta muutama jopa ehkä vanhempikin on joukossa. Osaa en ole edes käyttänyt kun halusin kuvata ne teille ekaks niin nää on odottanut kiltisti pussissa kuvaus hetkeä .. :)

Tämän olen ehkä esitellyt aikasemmin. Stockmannilta ostettu merkkineule. Maksoi alle 20 euroa 70% alennuksessa. Tykkäsin sen leikkauksesta, olen kerran käyttänyt, tosi söpö kevääksi.

Cubus nahkahame. Ale oli muistaakseni taas 70% ja hintaa jäi vain alle 8 euroa. Ei yhtään mun tyylinen ja kovasti mietin milloin tota uskallan käyttää mutta kooltaan ja malliltaan kyllä sopi mun vartaloon kuin tehty!

Cubus persikan värinen ihana silkkipaita. Koko on hiukan liian iso mutta väriltään ja malliltaan ihana. Hintaa alennuksen jälkee 10 euroa.

Lindex vyö hinta 6 euroa.

Ellos persikanvärinen tekonahkakorsetti, 3 euroa. 

Ihana leoparditunika, hinta 10 euroa Citymarket. Myös ale tuote.

Ostin facebookin kautta ihanan valkoisen puhvihihaisen topin 6 eurolla. Aiempi samanlainen Zaran malli oli mennyt huonoon kuntoon joten se jouti roskiin.


Ja viimeisenä.. löysin kaapista Veromoda neuleen, uudehko mutta en muista milloin olisin ostanut sen. Uskon, että siitä on monta vuotta aikaa. Aika kiva ja juuri sopivan kevyt tähän aikaan vuodesta. 

Ja viimesenä kuva mun pärstästä eilen kun lähdin töihin! Ekan kerran nahkarotsi päällä :)


-Susan