Jes, mun päivän pelasti tietenkin rakas koirani kun vihdoin pääsin kotiin töistä (rämmin taas lumessa kuten varmaan kaikki muutkin..)

 

MUTTA myös SIGMA-TILAUKSENI joka odotti postiluukussa -- tadaaaa!!!

 

Ja Sigma sivellin tilaukseni jota olen tässä tovin ihastellut, se tuli paljon nopeemmin kuin odotin :) Teen siitä oman bostauksen huomenna. Hyviltä näyttivät, en oo ehtinyt viel testaamaan!


Muistatteko kun lupasin vielä laittaa erillisen bostauksen tukastani jota on siis lyhennetty ja värjätty taas viime aikoina, tällä kertaa hieman tummemmaksi että voin käyttää pidennyksiä laivalla. Tässä tulee tukka ja se Nelly 100% silk pusero samoissa kuvissa.

Ja salamalla...

Ja vielä minä ja Aisku <3

Ja sit pienenä piristyksenä loppuun A <3

Muuten en koskaan bostannut kunnolla niistä H&M:ltä tulleista vaatteista, mun neuleet (ne raita) oli mun mielestä hiukan liian isoja... tässä kuva siitä..

-Sus@n