Löysin kaikenlaista kivaa tuolta Dorothy Perkinssin ja miks ei myös New Lookin uutuuksista. Katoin lähinnä mekkoja, tunikoita.. kaikki ihania sifonikisia, yksi hihaisia, ruffle-mallisia. Mutta olen edelleen ostolakossa. 

Mä ajattelin tehdä suursiivouksen. Se pitää sisällään mm. makuuhuoneessa pari vuoteen patjojen tamppauksen ja sen alta pesen lattian tietysti imuroimisen lisäks. Sit käyn kaapista läpi kaikki huuto.net myyntiin menevät ja mitkä varmasti pidän. Mulla on näköjään hiukan vielä järjesteltävää vaikka myynnissä olevat onkin hienosti pahvilaatikoissa.

Harkitsin että tätä varten lähen ihan IKEA:n asti hakemaan ainaskin henkareita ja ehkä vähän jotain muutakin säilytysälää. Sain kuitenkin työkaverin tuomaan mulle ne henkarit kun se on menossa sinne lauantaina. Aika jees :) Ei mee turhuuksiin rahaa!

Kuuntelen just INNA:a, tykkään aikas paljon. Tässä linkki siihen mikä soi korvissa nyt... http://www.youtube.com/watch?v=cpOuv4zTSAw&feature=related.

Mun suursiivouksen idea on eläinystävällinen. Mä oon meinaa sitä mieltä, että mun yksi vaatekaappi ei riitä siihen että henkaroin kaikki vaatteeni sinne vaikka mullahan ei juurikaan enää vaatteita ole. Mut siis niitä tulevia uusia vaatteita tarkoitan... tässähän laihdutellaan niin saa nähä meneekö kaikki uusiks. Mun laihdutus blogin linkin löydätte tuolta oikeasta reunasta "Susanin laihdutusvinkit". Vähän köyhä blogi mut lupaan panostaa siihen enemmän jatkossa.

Takaisin siihen itse asiaan eli siivoukseen. Mulla on pieni vaatehuone jossa mun kani asustelee nykyään ja se huone on remontista huolimatta kanin jäljiltä huonoilmanen ja haisee. Oon kyl pessyt sekä huonetta että häkkiä mutta mietin, että siirtäisin sen häkin väliaikaisesti olohuoneeseen. Tämä siksi, että koen kanin olevan hiukan masentunut.. ei siin mitään, kyllähän se vapaana saa olla mut koira tykkää härnätä sitä koko ajan. Jos siirrän kanin olohuoneeseen vähäksi aikaa niin sinne vaatehuoneeseen voidaan siirtää juuri niitä vaatteita. Olohuoneessa kani saa olla häkissäkin mutta näkee meijät ja koirakin tottuu enemmän. Kun kani muuten on siel eteisessä sijaitsevassa vaatehuoneessa ja aina kun se tulee sieltä niin koira leikkii sen kans hippaa.

Päätin sitten tehdä niin kuin monet bloggarit ja hankkia rekin. Vaaterekin, että mun vaatteet olisi siinä kivasti esillä. Mutta rupesin uudelleen miettimään että jos kani jossain vaiheessa siirretään takaisin vaatehuoneeseen niin haluanko oikeasti pitää vaatteita rekissä keskellä makkarin.. öö ei kuulosta kovin hyvältä. Eli ei kannata hankkia rekkiä vaatehuoneeseen kun ei se siellä tule lopullisesti olemaan. Blaah. 

Mä en muutenkaan halua hankkia mitään uutta kotiin siltä varalta jos syksyllä tulee muutto sinne ulkomaille.

Mun pitäs nyt viikonlopun aikana päättää lähenkö uudelleen risteilee tyttöjen kanssa 15.4. Kovasti haluisin mut en oo ihan varma että onko varaa lähteä. On meinaa muutamia juttuja tässä ennen sitä.

 

Oon myös päättänyt heittää pois paljon muuta sälää, esim vanhoja laskuja. Voitteko uskoa, että arkistoin jotain hiton laskuja mappeihin vuosikausia? Jaa miks? Että voin silmä tipassa katella niitä laskuja ja miettiä kuinka monta sataa oon laittanut minäkin vuonna sähköön, veteen, puhelimeen ja nettiin. Turhaa.


Mä oon vähän ehkä hamstraaja. Mut oon kaverin avulla päässyt siitä nyt hyvin eroon. En hamstraa siis satoja kiloja kamaa mun kämppään mut en helposti heitä pois esimerkiks just jotain hiton vanhoja laskuja, outoa.

 

Kävin tänään postittamassa yhelle topin ja toiselle kengät. Hyvä et saa myytyä näitä myös käyttämättömiä juttuja hyvään hintaan. Eli ostin aikoinaan muutaman jutun nettikaupasta jotka eivät sopineetkaan ja sain ne myytyä melkeinpä samaan hintaan millä ostinkin. En tehnyt siis suurta häviöö :)

 

Mulla on tulossa kiva viikonloppu. Huomenna suuntaan eläinkauppaan ostelemaan koiralle muutaman tarvikkeen. Sit porukoille käymään, illalla parhaalle ystävälle nauttimaan ruoasta, leffasta ja viinistä. 

Sunnuntaina tyttöporukalla mennään kattomaan Burlesky Hesaan ja ennen sitä on jotain ruoka-juoma härpäkettä. Mä en varmaan hirveesti osallistu kun on tää laihdutuskuuri.

Niin ja pikkuveli ottaa koiran hoitoon huomenna, eli haen sen varmaan sunnuntai iltana vaikka olishan se mennyt tossa lauantain illan riennoissa mukanakin :)


Hauskaa viikonloppua!


Susan