Hei:)

 

Tossa loman alussa eli kolme viikkoo sitten kävin ALE myynneillä se päivä kun kävin kattoo Harry potterin elokuvissa. Tuli pieni paniikki kaupassa kun sain kuulla, että meijän parin tunnin päästä varatut leffaliput olikin kadoksissa.. joten ostin sit kauheessa kiireessä alla olevat vaatteet, mut onneks ei mitään virheitä sit olleetkaan. Otan kotona vielä teille livekuvaa näistä.

 

Pitsijakku 10euroa (39,95)

Tollaset vyöllä olevat erikoiset korkeanmalliset housut, hinta 10 euroa.

 

Ostin vielä valkoisen pitsibodyn.. ei kovin mun tyylistä :) Mut sen hinta oli siis 7,90 ALE. Ja nyt ikävä kyllä ei vielä ole siitä kuvaa..

Sit mulle tuli pari päivää sitten Gina Tricotin ensimmäinen postimyyntipaketti :) Aika nopeesti.

Siinä oli kolme juttua.. tää musta hame, ihan jees kesäksi, oon käyttänyt sitä varmaan nyt joka päivä lauantaista lähtien.. hinta tais olla 9,90

Aurinkolasit, hinta tais olla vaan 2,95. Tuli kyllä tarpeeseen :)

Sori että seuraava kuva on tärähtänyt..

Sit viimeinen paketista paljastunut vaate.. joka on vähän vaivannut mua. Kun toisaalta haluisin pitää sen mut se ei kuitenkaan vakuuta mua. Hinta tais olla 15 euroa. Mekko:)

 

-Susan