Meijän hytti oli 9-kannella ja ihan toisessa päässä. Joten meijän ikkunasta näki laivakäytävää sekä ison fudis screenin koko matkan ajan.. 

Meijän hytin viereinen ovi vei pienoiselle "parvekkeelle" missä kävin tuulettumassa aika ajoin.. se oli tollanen betoniröykkiö mutta ainaskin näki merelle :)

Syömässä.. aih ihanaa herkuttelua!

Mun ateria:)

Kavereiden ateria :)

Ruoan jälkeen käytiin vähän kattomassa trapetsitaiteiluu :) 

Ja sit tax free reissu jok oli ahdistava kun koko kauppa oli tupaten täynnä..

Kaadettiin meijän ostokset sängylle.. lähempää kuvaa seuraavaks..

 

Mietin pitkään sitä Guccin guilty hajuvettä mutta ei vieläkään lähtenyt ostoskoriin. Ostin sen sijaan MEXX:n ihanan tuoksun jota joskus teininä suihkuttelin.. hoitaa homman! 

Mulla oli vähän meikkejä mukana :)

Alku illan pieni ehostus :)

Ihana silja :)

Illan ensimmäiset, mun on tuo marianne :)

Ja vessassa...

Kaunis Tukholma, aurinko paistoi ja miinuksella oltiin vaan muutama aste :)

Käytiin syömässä meijän lempparipaikassa Galleriassa..

Mun sweet and sour, I love!

 

Illalla humppa mestassa :)

Illallinen eli siis välipala laivan kahviosta... kyllä otettiin ne humppa mestassa käymisen jälkeen :)

Illan eväitä.. osa niistä.. Oli muuten hyvii sipsejä!

Vauhdissa?

Mun kaveri sano tästä kuvasta /Susan 13v.  ??? Mun päällä on muuten mun uus toppi. Tollanen Veromodan Tukholman alesta, makso jopa 10e. Ei tosta kunnalla erota mut kyseessä on tuubitoppi joka on siis mustaa pitsikangasta...

Aika mainio vai mitä ?

Kuka se sieltä kurkkii! 

 

 

-Sus@n