Moikka!

 

Mä en ole varma, että lukeeko tätä blogia kukaan muu kuin muutamat kommentoineet :)

 

Ajattelin kun en ole kertonut itsestäni paljon niin nyt olis ehkä aika...

 

1. Asun tällä hetkellä Vantaalla yksin omassa saunallisessa kaksiossa pikkuisen koirani kanssa, perheeseen kuulu myös kani

2. Olen eronnut poikaystävästäni joten olen sinkku

3. Omistan myös Nissan merkkisen auton

4. Syön huonosti.. liian vähän ja nutrailen (teen erikseen bostauksen laihduttamisesta myöhemmin...)

5. Työskentelen isossa yrityksessä toimistohommissa ja rakastan työpaikkaani

6. Haluaisin nenäleikkauksen ja olen usein tyytymätön ihooni.. varsinkin kasvoissani esiintyy näppylöitä

7. Koen vanhenevani ja se tuntuu ajoittain vähän stressaavan

8. Olen valmistunut taloushallinnon alalta mutta kaikki työpaikkani ovat olleet aina asiakaspalvelussa

9. Haluaisin käyttää rahaa enemmän kuin mitä minulla on varaa

10. Olen järjestelmällinen mutta joskus hajamielinen

11. Minulle sattuu ja tapahtuu usein kaikkea hassua ja noloa

12. Tällä hetkellä minulla on käyttämättömiä kenkiä kaapissani (kesäkenkiä)

13. Olen myynyt viimeisen vuoden aikana melkein koko vaatevarastoni tyhjäksi, veikkaisin että ainakin yli 500e myyntipalkkio

14. En pala herkästi auringossa

15. En käytä koskaan mitään lyhyttä enkä pysty käyttämään korkeita kenkiä (mikä harmittaa)

16. Minulla on koira ja rakastan valitsemaani rotua ja sen vilkkautta. Lupasin itselleni koiran jos minulla ei ole lapsia 25-vuotiaana,tein sen!

17. Haluaisin muuttaa Lontooseen. Vuonna 2012 olisi suunnitelmissa..

18. Minulla on kaksi tatuointia, suunnittelen jo kolmassa.. haluaisin sen liittyvän äitiini

19. Minulla on 4 pikkuveljeä.. ja kaksi pikkusiskoa isäni uudesta avioliitosta, siskojani en näe..

20. Toivoisin, että olisin 30-vuotis synttäreihin mennessä löytänyt elämääni sellaisen tajuttoman onnellisen tasapainon.

 

-Sus@n