Heippa hei!

En ole kirjoitellut kun ei ole tapahtunut mitään kovin ihmeellistä.. koko viikko mennyt kotosalla, vähän perheen ja kavereiden kanssa. Lähinnä olen odotellut perjantain Rooman reissua ja harmitellut huonoa säätä. Onneks Roomassa on +35 niin saa taas valittaa vaihteeks helteestä!

Viikko on ollut aika ihana siinä mielessä että oon saanut käydä perusteellisesti läpi uudet vaatteet,korut ja kosmetiikan ja valita matkalle parhaimmat. Mulla on se paha tapa että en voi koskaan lähteä reissuun ilman että teen kunnon tsekkauksen kaikkiin kaappeihin. Se on niin iso projekti joka kerta että menee hermot  kun pesee pyykkiä ja juuri kun luuli saaneensa kaikki pakattua niin jostain pyykkivyöryn keskeltä ilmaantuu vielä 10 lempparivaatetta ja sit ollaankin jo ylipakattu. Mutta tällä kertaa mennään helteiden ansiosta suurimmaks osaks mekkolinjalla joka helpottaa elämää jonkin verran.

Oon katellut asuntoja ja pyytänyt asunnonvälittäjältä arvion mun omasta asunnon arvosta. Vaikuttais siltä, että en vielä osaa päättää mitä halua.. ehkä aika näyttää.

Niin muuten oon nauttinut ihania aamiaisia/ruokia ja käyttänyt siihen antaumuksella aikaa..

Niin ja tänään kävin hammaslääkärissä, ihan päivystyksessä kun mua on vaivannut pari päivää hirvee hammaskipu ja iso reikähän sieltä löytyikin, onneks sekin on nyt hoidettu pois alta.

Eilen vihdoin postitäti toi mulle MISSGUIDED paketin, ei mennyt kuin tasan 3 viikkoa sen 7-10 päivän sijaan. En todellakaan voi suositella kyseistä nettikauppaa toimitusaikojen perusteella mutta mekko oli aivan ihana ja harmittaa ettei se kerenny häihin :) Mutta siitä kuvaa seuraavaks..

 

-Susan