Heippa!

 

Päätin viel kipasta kirjottaa lisää.. mua nimittäin haluttais hirveesti joku uusi blogipohja. Valkoinen, simppeli, siisti ja trendikäs. Onko mitään ideoita?

Vaihdoin jo pohjaa tossa mutta sitten osa mun linkeistä ei näkynyt, siksi vaihdoin takaisin..

 

Evanssille on tullut kaikkee kivaa uutta, en näköjään saakkaan vaatteita tänne blogiin tallennettua.. agh! Siellä on muuten -30% takeista.. vaikka niitä ei monia malleja olekaan :)

 

Haaveilen Lontooseen muuttamisesta. Haaveilen varmaan joka päivä.

Ihanteellinen tilanne olisi että vuoden päästä olisin siellä ja mulla olis kiva asunto ja työpaikka. Niin ja olisin tietty sika onnellinen. Mutta sinne pääseminen tekis mut onnelliseksi, siitä olen varma. Tuntuu että matkat ei enää riitä. Ja elämäntilanne on kyllä sellainen, että ikä on sopiva muuttoa varten. Mulla on työkokemusta kerätty useampi vuosi ja sen verran itseluottamista että uskon pärjääväni. 

 

Haaveiletko sinä ulkomaille muuttamisesta?

 

Susan