Moikka!


Mulle oli jätetty useampi kommentti. Paria asiallista mutta yksi oli aika erikoinen. Mun mielestä paras kirpputori Helsingissä on Valtterin kirpputori Vallilassa, siitä varmaan on paljon blogeissakin puhuttu :) Toinen on Hietaniemen kirpputori ulkona, ainakin kesällä...

Tähän asiattomaan kommenttiin halusin sen verran palata, että minulla ei ole miestäJokainen päättää mihin omat rahansa laittaa ja jos ei miellytä tämä blogi tai mun narsistisuus niin kehotan ettimään jonkun toisen blogin

Jos jotkut kuvat teistä ovat jotain esittelyä.. niin totuus on kuitenkin se, että nuo Nelly.comin kaikki mekot ei esimerkiksi mun vartaloon sovi ja tämän mä teille edellisessä bostauksessa näytin. Kuvat kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa.

En mä jaksa vääntää kättä, mä en ole mikään lapsi ja mulla on parempaakin tekemistä.

 

MÄ VOITIN 200 EUROA ARVONNASTA!! JEEE!! Käytän rahat joululahjoihin.

 

Ja lähden Tukholmaan viikonloppuna. 

Hyvää ruokaa tiedosssa ja kai mä yritän samalla vähän saada tätä surua pois mielestä, on taas itkettänyt monta päivää..


Hauskaa viikonloppua jo tässä vaiheessa, en varmaan bostaa ennen stokiksen reissua :)

Susan