Mä menin tänään hammaslääkäri päivystykseen aamulla. Oon lykännyt tätä hommaa jo kuukausia. Mulla lähti hampaasta silloin paikka ja nyt vasta kun se ehti mädäntyä ja kipeytyä kunnolla sain itteni raahattua sinne.

No olihan se tulehdus tai mätä kerennyt ihan ytimeen asti elikkä mulle laitettiin 3 puudutusta koska ensimmäiset 2 ei riittänyt kun se oli niin kipee. Eli oon nyt kieli puutuneen töissä :D Aika mielenkiintonen tunne suussa. 


Niin elikkä multa poikkastiin hermo ja sain väliaikasen lääkkeen siihen ja helmikuussa jatketaan sitten juurihoidolla. Vaikka oli aika kauhee kokemus niin olen niin iloinen, että se on nyt ohi ! Jes.


Viikonloppuna mulla on ainakin 3 ihmistä noutamassa huuto.netissä huutamiaan tuotteita. Sitten lauantaina on joulushoppailua äidin kanssa ja sunnuntaina mennään illalal äidin kanssa kasvohoitoon :) Ihan jees vai mitä ?


Jos jaksan niin suunnistan lauantai iltana Helsinkiin nauttimaan vaikka lasilliset kaakaota. Life is nice.

 

-Sus@n