Hei


On ollut jonkin verran kiireitä, viime viikko meni laiva matkan jälkeen töissä viikonloppua myöten. Tein la ja su 10 tuntia per päivä töitä joten eilen maanantaina lepäsin ja siivosin kämpän. Tänään taas lähdettiin ystävän kanssa viettää vapaapäivää Iso Omenaan :) Ennen sitä kävin taas hammaslääkärissä. Oon kai nyt jotenkin toipunut siitä. Jopa aamulla panostin meikkaamiseen ja vaikka saan uusilla siveltimillä ihan kivoja juttuja aikaseks niin vielä on taidoissa hiomista.. tiedättehän.

Kolmannesta kuvasta näkee meikit paremmin..

Sit sekosin..

Sit ulkokuvaa.. 

Ja viimeisenä kuvaa H&M niitten rillit päässä, mä tykkäsin noista :)

 

Mä en tiedä saanko tästä asiasta hiiskua mutta mun Lontooseen muutto on saanut mullistavan käänteen. Mun ystävä joka muutti sinne viime vuonna on töissä yhdessä mielenkiintoisessa yrityksessä, tekemässä suomenkielistä työtä periaatteessa. Ja ne haluis palkata sinne lisää suomenkielisiä. Oon nyt vääntänyt CV:n enkuks, sen esimies oli pyytänyt että toimitan sellaisen jotta voi sitten ottaa mut sinne kun tulee se aika. Luultavasti syksyllä.


Toisin sanoen voin hyvinkin olla muuttamassa Lontooseen syyskuussa :) PANIIKKI.


-Susan